Sunucular için teknik destek, bir sunucunun kullanıcılarına, karşılaşabilecekleri teknik sorunları gidermelerine ve çözmelerine yardımcı olmak için sağlanan yardımdır.
Bu destek, telefon veya e-posta desteği, çevrimiçi sohbet desteği veya yüz yüze destek gibi çeşitli şekillerde sağlanabilir. Sunucular için teknik destek, sunucu üreticisi veya üçüncü taraf bir hizmet sağlayıcı tarafından sağlanabilir.
İnternet, mobil uygulamalar ve diğer teknolojiler popülariteleri nedeniyle çok daha fazla sunucu hizmetine ihtiyaç duymaktadır. En yaygın ve aranan sunucu destek hizmetlerinden biri veri yedeklemedir. Veri yedeklemeleri ile bir kişi veya şirket, önemli verileri kaybetme endişesini uzak tutabilir.
Sunuculara olan talep artmaya devam ettikçe, hizmet sağlayıcılar bunu kaldırabilecek kapasitede bir altyapı oluşturmak için ellerinden geleni yaparlar. Uzmanların çoğu, sunucu destek hizmetleri talep eden işletmelerin, şirket içi teknisyenlerden genellikle daha kalifiye ve deneyimli olduklarından, üçüncü taraf bir bilgisayar destek hizmeti sağlayıcısı aramalarını önerir.
Sunucu teknik desteğinin yardımcı olabileceği bazı yaygın sorunlar arasında sunucu donanımı, yazılımı ve bağlantısı ile sunucu yapılandırması ve bakımıyla ilgili sorunlar yer alır.
DALNET olarak, 25 yıllık sistem yöneticisi tecrübemiz ile hem bulut sistemlerimizi kullanan müşterilerimize hem de AWS, GCP, Azure vb. diğer platformlarda veya kendi lokasyonlarında barındırdıkları sunuculara bakım hizmeti veriyoruz.
Sistem Yöneticisi hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak isterseniz size ulaşalım.